header reklam alanı

header ads
Ethemblog---IDM Internet Dowland Manager full indir ve Crack bedava | Ethemblog----coronavirus ---- EthemBlog --- Duvar kağıtlarımız çıktı (HAKKIMDA bölümünden ulaşabilirsiniz...) --------EthemBlog --- Canlı Hücrelerden İlk Robotlar Ürettildi --- EthemBlog --- Hosting Nedir ? Hosting Türleri --EthemBlog --- Aliexpress Gümrük Verigisi ! --- Ethemblog

Adsense .blogspot Uzantılı Sitelere Reklam Verirmi ?

Adsense blogger'a reklam verir mi? | .com olmadan reklam alma | Blogger nasıl reklam verilir ? | Adsense blogspot 'a reklam alma nasıl olur ? |




   Bu sorunun cevabı basit birkaç araştırmadan sonra bende sizler gibi bu sorunun yanıtını arıyordum ve malesef üzücü haberi aldım blogspot uzantılı sitelere Adsense reklam vermiyormuş sizin domain almanız dgerekiyor Domain , alan adımı nasıl alabilirim ile ilgili YAYINIMI OKUYUN    
  Domain aldığınızda Adsense sizin sitenizi inceliyor
  • yeterince içeriği varmı  
  • Günlük ne kadar ziyaretçi girmekte 
  • sitesinde yeterince trafik var mı
  • yani ben bu siteye reklam versem kazançlı olurmuyum diye adsense 1 - 2 gün sizi kontrol ediyor 


 eğer her şey normalse adsense sze reklam vermeyi onaylıyor zaten uygun değilse hiç boşuna beklemeyin size reklam vermeyecektir bu noktada sizin yapmanız gereken
 kendinzize güvenmek ve sabretmek olacaktır :) 
  
1) en az 40 yazınız olması ve 6 ay gibi bir süreyi tamamlamanız gerekiyor. 

2) Blog açarken zaten Google Gmail hesabınızla kayıt oldunuz. Google Adsense için yeni bir hesap açmanız gerekmemektedir. Tek bir hesaptan birçok blog hesabınızı yönetebilirsiniz 

3)Blogunuz için gerekli gördüğünüz tema yerleşimini, gadget yerleşim tasarımını tamamlayarak düzenli olmaya özen gösterin. Düzgün bir blog her zaman tercih nedenidir 

 4) Tasarım işleriniz bittiğinde, blog’unuzu Web Yönetici Araçlarına kaydetmemiz gerekiyor..Web Yönetici Araçlarına buradan giriş yapın ve blog için yapılan açıklamayı okuyun. 

 Tüm adımları uyguladıktan sonra tek yapmanız gereken hesabınızın Adsense tarafından onaylanmasını beklemektir.

 Yani tam anlamıyla araştırmamdan sorna Adsensenin blogspot uzantılı olsa bile reklam vereceğini öğrendim ancak bunların bazı şartları var elbette 

Ben yaptım ve reklam onayı almayı başardım sizde başarabilirsiniz 
iyi çalışmalar.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bloğunuza mail abonelik butonu koyarsanız daha rahat takip edebiliriz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle Yorumunuz için teşekkürler .En kısa sürede geliştirmeyi düşünüyorum ama şimdilik böyleyiz .

      Sil
  2. Benim de blogspot bir web sitem var bende adsense den reklam almak istiyordum araştırırken blog sitenize denk geldim ellerinize emeğinize sağlık çok güzel ve açıklayıcı bir yazı

    YanıtlaSil