header reklam alanı

header ads
Ethemblog---IDM Internet Dowland Manager full indir ve Crack bedava | Ethemblog----coronavirus ---- EthemBlog --- Duvar kağıtlarımız çıktı (HAKKIMDA bölümünden ulaşabilirsiniz...) --------EthemBlog --- Canlı Hücrelerden İlk Robotlar Ürettildi --- EthemBlog --- Hosting Nedir ? Hosting Türleri --EthemBlog --- Aliexpress Gümrük Verigisi ! --- Ethemblog

Aliexpress Gümrük Verigisi ! - Ethemblog

Aliexpress Nasıl idade yapabilirim ? | Aliecpress Ürünlerim bana Ulaşmadı | Aliexpres Sorunları | Nası bir yol izleyeceğiz ? | Aliexpress Gümrük Verigisi

 
   Ben de dahil benim gibi birçok insan Aliexpress'ten Türkiye'ye nazaran daha ucuz bulduğu ürünleri Türkiye'de  kazıklanmaktansa 1-1,5 ay sabredip daha ucuz bir fiyatla tahsil edebiliyorlar .


AliExpress alışverişleri için vergi dönemi başladı! 


Geçtiğimiz süreçlerde kullanıcılar, alışverişlerde alınan vergi için tepkilerini sosyal medya üzerinden göstermeye başladılar. Farklı kullanıcılardan edinilen bilgilere göre, alışverişlerde ‘gümrük sunum ücreti‘ ve ‘damga vergisi‘ alınmaya başlandı. Toplam bedeli 5,2 TL olan bu iki ücretin alınmasında, herhangi bir alt limit bulunmuyor.

Yani aldığınız ürünün fiyatı 1 TL dahi olsa, 5,2 TL tutarındaki bu ücreti ödemeniz gerekecek. Bu ücretlerin dışında, 22 euro üzerindeki fiyatlara sahip ürünlerde ayrıca gümrük vergisi alınmaya devam ediliyor. Bu verginin de ürünün fatura tutarına göre, yüzde 18 ila yüzde 20 arasında değiştiğini belirtmemiz lazım.

Aliexpress yeni Gümrük Vergisi 2019
Geçtiğimiz günlerde Bakan Albayrak “Gece 11-12’den 1-2’ye kadar toplantı yaptık. 26 milyon adet posta bir ülkeden geliyor. Posta dediğimiz mektup; 0-2 kilogram arası mektup olarak görülüyor. 0-2 kilogram arası mektup olarak görülüyorsa; herhalde o ülkeden gelen yazışmalardır. 26 milyon tane bir yıl içerisinde o ülkeden mektup gelmesi demek; Türkiye’de o kadar o dili konuşan yoktur herhalde düşüncesini bende oluşturdu. Nasıl yazışmışlar? Şunları bir inceleyelim dedim. Dün ilk görüntüleri attılar. Allah Allah o incecik zarflardan neler çıkıyor neler.” diyerek vergiye yönelik açıklamalarda bulunmuştu.

2 ay ben dahil önce Aliexpress'ten üzerinde çalıştığım bir proje için elektronik parçaları sipariş etmiştim türkiyeye nazaran bayağı ucu idi fakat ürünüm takipsiz kargo ve üstelik kargom 2,5 ay sonra elime ulaşıyor 2,5 çok uzun bir süre tekrar söylüyorum ben gümrük çıkmamıştır diye düşünürken 3 tane küçük ürün için 44 tl gümrük ve ulaştırma vergisi kesildi ben de bunun üzerine ürünümü almadım dolayısıyla bu tam bir dolandırıcılıktır. aşdığım ürünlerin parası bana yatacakmı onun hakkında hiçbir fikrim yok malesef ama gelişmeleri buradan yayınlarım.

Amaç:" Yurtdışı ithalini azaltarak yerli ve milli kullanımı arttırmak "

ÖNERİM VE TECRÜBELERİM "SAKIN YURTDIŞINDAN BİRŞEY ALMAYIN EN AZINDAN ŞİMDİLİK :D"

aklınızda herhangi bir sorunuz varsa Yorumlara yazabilirsiniz.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Blogunuz oldukça güzel ve emek verilmiş.Kaleminize sağlık.Yeni
    açtığım bloguma zaman ayırıp takip ederseniz oldukça mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle teşekkürler olumlu yanıtlar almak beni mutlu ediyor. hemen bakıyorum sizde efendim.

      Sil